akamchoob logo
میز پذیرایی شیک و جدید

راهنمای خرید میز پذیرایی و میز جلو مبلی شیک، مدرن و کلاسیک

اکسسوری و ملزومات کنار مبلمان، یکی از عناصر اصلی دکوراسیون داخلی منزل است و انتخاب میز پذیرایی و میز جلومبلی مناسب می‌تواند به زیبایی و شکوه فضا کمک کند. با این حال انتخاب میز مناسب برای این فضاها بسیار چالش برانگیز است.

معمولا در هنگام خرید میز پذیرایی و جلومبلی مناسب با انتخاب های بسیاری رو به رو هستیم. از نوع جنس گرفته تا اندازه و تعداد و … که در این مقاله، به بررسی انواع میز پذیرایی و میز جلو مبلی شیک، مدرن و کلاسیک می‌پردازیم تا راهنمایی باشد برای انتخابی ساده و صحیح تر.



انواع میز پذیرایی



در این بخش، به معرفی انواع میز پذیرایی از جمله میز چوبی، میز شیشه‌ای، میز مدرن و میز کلاسیک می‌پردازیم و امکانات و محدودیت‌های هر نوع را بررسی می‌کنیم.

میز پذیرایی شیک آکام چوب

میز جلو مبلی

این میزهای زیبا که در سبک‌های اروپایی به نام میز قهوه (Coffee table) یا میز چای نام گذاری شده اند، در فرهنگ ایرانی با نام‌های مختلفی شناخته می‌شوند. میز جلومبلی نامی است که بر این میزها گذاشته شده که با انواع مختلفی از چوب، شیشه و فلز تولید می‌شوند و لازمه هر ست مبلمانی جهت پذیرایی از میهمانان است.

میز جلو مبلی آکام چوب - خاص و زیبا

میز عسلی

در کنار هر ست مبلمان و میز پذیرایی به طور کلی یک میز عسلی وجود دارد که به عنوان میز پذیرایی فرعی برای هر مهمان استفاده می گردد. نقش زیبایی بخشی میز عسلی به هماهنگی با میز جلو مبلی و ست مبلمان و دیگر اکسسوری از جمله پاف و کوسن بستگی دارد. به مانند میز جلو مبلی، میز عسلی هم در انواع مختلف شیشه ای، فلزی، چوبی و در طراحی اختصاصی آکام چوب به صورت ترکیب چوب و پارچه عرضه می گردد.

میز عسلی آکام چوب - خاص و زیبا

ست میز پذیرایی

ست پذیرایی سه تکه شامل یک میز جلو مبلی و دو میز عسلی می باشد که به عنوان مجموعه پذیرایی نیز شناخته می شود و برای تکمیل نیاز به مجموعه اکسسوری پذیرایی طراحی شده است.

میز کنسول یا Console Table

میز کنسول کمی متفاوت از دیگر میزهای کنار مبلی است. جای این میز معمولا کنار در ورودی یا کمی دور تر از میز پذیرایی است. میتوانید برای جذابیت بیشتر برخی اکسسوری های تزئینی را روی این این میز قرار دهید.

image 3
راهنمای خرید میز پذیرایی و میز جلو مبلی شیک، مدرن و کلاسیک 5


انتخاب میز جلو مبلی مناسب برای فضای خانه



انتخاب میز جلو مبلی و میز عسلی مناسب بستگی به متغیر های بسیاری دارد. مواردی از جمله رنگ پارچه و چوب مبلمان، تعداد مبلمان، نوع مبلمان از جمله کلاسیک، استیل و یا راحتی، طرح و رنگ دیوارها، فضای محیط پذیرایی و غیره. بنا به سلیقه و نیاز می توان به موارد بالا وزن داد.


خرید میز پذیرایی از فروشگاه آکام چوب



خرید میز پذیرایی از پرچالش ترین انتخاب ها برای اکسسوری و لوازم کنار مبلی است. ما در فروشگاه آکام چوب با تقسیم بندی به سه بخش میز جلو مبلی، میز عسلی و ست پذیرایی (شامل 2 میز عسلی و یک میز جلو مبلی) تلاش کردیم انتخاب را برای شما ساده کنیم.

همچنین ببینید: راهنمای خرید میز تلویزیون مناسب، شیک و زیبا


نتیجه‌گیری


در نتیجه، خرید میز پذیرایی و میز جلومبلی مناسب نیازمند دقت و اطلاعات کافی است. اما با دانستن انواع میز‌ها، ویژگی‌های آن‌ها و نکات مربوط به خرید و نگهداری، می‌توان بهترین تصمیم را برای خرید میز مناسب برای خانه‌ی خود اتخاذ کرد و از دکوراسیون زیبا و شیکی برخوردار شد. ما در آکام چوب افتخار داریم که برای اولین بار انواع اکسسوری مبلمان با ترکیب چوب و پارچه را تولید کرده و انواع پاف، کوسن و میز تلویزیون را با بهترین کیفیت تقدیم شما کنیم.

80,000
تومان
110,000
تومان
میز تلویزیون مدل AK-95 200
11,480,000 تومان
تومان
میز تلویزیون مدل AK-91
11,480,000 تومان
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *