akamchoob logo
راهنمای خرید میز تلویزیون مناسب، شیک و زیبا

راهنمای خرید میز تلویزیون مناسب، شیک و زیبا

میز تلویزیون یکی از اجزای اصلی هر اتاق نشیمن است و برای قرار دادن تلویزیون و دیگر لوازم الکتریکی مورد نیاز برای تماشای تلویزیون استفاده می‌شود. این میزها به صورت مختلفی طراحی شده اند و می‌توانند از جنس‌ها و اندازه‌های مختلفی باشند. در سالهای اخیر مدل های مختلف میز تلویزیون شیشه ای، فلزی، میزهای چوبی و ام دی اف تولید شده که به نسبت سالهای گذشته تنوع کم نظیری را پیش روی انتخاب مشتریان می گذارید.

راهنمای خرید میز تلویزیون مناسب، شیک و زیبا

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع میز تلویزیون، مدل های کلاسیک و مدرن و همچنین چگونگی هماهنگ کردن با دیگر اکسسوری در منزل یا محل کار بررسی کنیم.

تاریخچه میز تلویزیون

میز تلویزیون در طول زمان تحولات زیادی را تجربه کرده است. در ابتدا، تلویزیون‌ها بسیار بزرگ بودند و به همین دلیل نیاز به میزهای بزرگ و قوی برای نگهداری آنها بود. اما با پیشرفت تکنولوژی و کوچک‌تر شدن تلویزیون‌ها، میزهای تلویزیون نیز تغییر شکل دادند. در گذشته نه چندان دور، ترکیبی از ویترین و کتابخانه با محل نگهداری میز تلویزیون، بیشتر محصولات بازار را تشکیل می داد ولی امروزه دیگر چندان مرسوم نیست.

انواع میز تلویزیون

میزهای تلویزیون به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. انواع شیشه ای، فلزی و فرفورژه، چوبی و دیواری تنها برخی از این مدل ها هستند.

میز تلویزیون متفرقه

برخی از آنها دارای قفسه‌ها و کشوها برای قرار دادن لوازم جانبی هستند، در حالی که برخی دیگر ساده و بدون هیچ گونه فضای ذخیره‌سازی هستند. همچنین، طراحی و جنس این میزها نیز متنوع است. برخی دیگر مانند میز تلویزیون های سایز 140 و 160 سانتی متری آکام چوب دارای یک کشو و مدل های 180 و 200 سانتی متری دارای 2 کشو برای قرار دادن وسایل می باشند.

میز تلویزیون سایز 140 و سایز 160 تک کشو
راهنمای خرید میز تلویزیون مناسب، شیک و زیبا 7
میز تلویزیون سایز 180 و سایز 200 دو کشو
راهنمای خرید میز تلویزیون مناسب، شیک و زیبا 8

البته ما برای رفع مشکل بهم ریختگی بابت سیم های اضافه هم ایده ی جالبی را اجرا کردیم. با وجود محافظ توکار، نهایت مرتب بودن را در اطراف میز تلویزیون خواهید داشت.

محافظ توکار میز تلویزیون آکام چوب

اهمیت میز تلویزیون در یک اتاق نشیمن

میز تلویزیون نقش مهمی در زیبایی و استفاده‌پذیری یک اتاق نشیمن دارد. در سال های اخیر با استقبال بیشتر از آپارتمان های با متراژ کم، راه حل های جایگزینی برای استفاده بهینه از این فضای کم ارئه شده. مانند میز تلویزیون های دیواری و تاشو. ولی همچنان میز تلویزیون های ایستاده محبوب ترین انتخاب برای آپارتمان نشینان هستند.

نکات قابل توجه در خرید میز تلویزیون

در زمان خرید یک میز تلویزیون، برخی نکات قابل توجه وجود دارد که بهتر است در نظر گرفته شوند. اندازه، جنس و طراحی از مهمترین این نکات هستند که باید با دقت بررسی شوند. هماهنگی میز تلویزیون با سایز اجزای خانه می تواند به بهتر و منظم تر دیده شدن منزل شما کمک بسیاری کند. ما در آکام چوب برای اولین بار ایده نوینی در این زمینه اجرا کردیم؛ ترکیب چوب و پارچه. یعنی شما هم زمان یک کالای دکوراتیو دارید و هم یک کالای کاربردی.

میز تلویزیون آکام چوب با ایده ترکیب چوب و پارچه

نگهداری و نظافت میز تلویزیون

برای حفظ زیبایی و دوام میز تلویزیون، نیاز است که به نگهداری و نظافت منظم آن توجه شود. با رعایت این نکات، می‌توان از طول عمر این محصول بیشتری برخوردار شد.

برای تمیز کردن میز تلویزیون میتوانید از یک پارچه نرم استفاده کنید که به چوب و رنگ میز شما آسیبی نرساند. معمولا با گذشت زمان گرد و غبار در میز تلویزیون  و پارچه آن نفوذ می کند. برای این منظور می توانید برای چوب از اسپری های پاک کننده چند منظوره و برای پارچه از شامپو فرش مناسب استفاده کنید.

همچنین ببینید: ویدیوی تست پارچه محصولات آکام چوب در پیج اینستاگرام

نتیجه‌گیری:

میز تلویزیون یکی از اجزای اساسی و مهم هر اتاق نشیمن است. با توجه به انواع و مدل‌های مختلف آن، انتخاب یک میز تلویزیون مناسب، شیک و زیبا می‌تواند به زیبایی و کارایی اتاق شما کمک کند. همچنین، نگهداری و نظافت منظم این میز می‌تواند به دوام و زیبایی آن کمک کند.

بنابراین، در انتخاب میز تلویزیون مناسب، علاوه بر در نظر گرفتن فضایی که در اختیار دارید، هماهنگی و ست شدن با دیگر اکسسوری و مبلمان را در نظر داشته باشید.

80,000
تومان
110,000
تومان
میز تلویزیون مدل AK-95 200
11,480,000 تومان
تومان
میز تلویزیون مدل AK-91
11,480,000 تومان
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *